L’adéu a dos farmacèutics compromesos amb la seva terra

El mes de gener ens va deixar Ernesto Félix i aquest mes d’abril ha començat amb la notícia de la mort de Bernat Moll. Per a tots dos, homes de ciència, però extraordinàriament implicats en el món cultural menorquí, l’Enciclopèdia era un projecte al qual calia donar suport pel seu paper generador i divulgador de coneixement. Ho van fer des de la seva llarga subscripció individual, però també des d’Obra Cultural Balear de Menorca i el primer consell assessor de l’Enciclopèdia de Menorca el primer i des de la redacció de continguts el segon. Moll, de fet, treballava en un dels volums d’història de l’Enciclopèdia, amb la part corresponent a la Menorca Andalusina. La Fundació Enciclopèdia de Menorca farà el possible per recuperar la seva feina i retre-li homenatge incorporant-la en un volum pòstum.

Descansin en pau.

Fallece Ernesto Fèlix Bosch, el farmacéutico de Maó que fue más allá de la botica Societat Històrico Arqueològica Martí i Bella